Beställ material om trafiksäkerhet på lätt svenska

På Röda Korsets cykelskola i Malmö lär sig deltagarna att övervinna sina rädslor och att våga trampa sig fram i livet.

Det finns ett material att beställa till kretsar som Nationalföreningen för trafiksäkerhetens främjande har tagit fram.

Materialet som är på lätt svenska handlar om trafiksäkerhet.

Det kan beställas utan kostnad från deras sida. Materialet kan till exempel användas på träna svenska-verksamheter eller verksamheter för samhällsinformation och samhällsguidning.

Läs mer och beställ på: https://ntf.storedo.com/s/trafiksakerhet-pa-latt-svenska

 

 

 

Kommentera artikeln

För att kommentera och läsa andras kommentarer behöver du vara inloggad med ditt rödakorskonto. Logga in genom att klicka på figuren högst upp till höger. Vi använder kommentarstjänsten Commento. Innan du loggar in första gången behöver du aktivera ditt rödakorskonto.

Har du en fråga, kontakta Infoservice.

Kontakta Infoservice

0771–19 95 00 

Fråga oss i chatten!